Kuution Alfa

12.9.2014 ostettu, 800€
15.9 vika takaluukun johtosarja (-1)
16.9. korjaus: johtoja ihmetelty 16.9 2h
17.9 300 km (+3)
19.9 vika jarrusatula irti (-1)
20.9. korjaus: johtojen korjausta + satula kiinni 3h + 1€ (kutistesukat)
21.9. 508 km (+2)
22.9. Lentokenttä (+2)
24.9. 725km (+2)
8.10. vika puhaltimen nappuloiden valaistus (-1)
10.10 1303km (+6)
13.10 korjaus: nokkien tutkailua 1h 15min
15.10 puh.nappuloiden valot ja takakontin johtoa 2h 30min (polttimo 1,1€)
11.11 akun kenkä oli irti (-3), korjausaika pari minuuttia
15.11 jarruremonttia yms. 5h (22,8€)
23.11 talvirenkaat alle 0,5h (280€)
13.12 vetoakselin suojakumi + käppärin herkistelyä 2h (30,6€)
2.1 takajarrusatulat uusiksi, tulpat, ilmanputsari ja päästömittausta + imuvuodon korj. 3h (256€)
31.1. myynti 800€, loppukilometrit 260 169km

Työaika 19,25h. Kulut 591,5€. Ajettu 4369km
13,5 snt/km (työaika 16 sekuntia per km)

Malli: 155 2,0TS -93
Km-lukema: 255 800km

Moottori: 1995cc DOHC; 143hv @6000rpm; 184Nm @5000rpm
Suorituskyky uutena: 0-100kmh 9,3s, huippunopeus 205 kmh
Cd 0,29

Tekniikka:
5v -manuaali, jonka toimintaa kuvattu seuraavasti:
The five speed gear box is light and very positive with the gears arranged in the usual Alfa Romeo pattern, the clutch is light and hydraulically operated and this, combined with the slick gearbox, makes cog changing a joy. (http://www.alfa155club.nl/drupal/nl/history)
Etujarrut: tuuletetut levyt 257mm
Takajarrut: levyt 240mm

Korimallin motorsport-perimä:
Mestaruuksia Italian Superturismo, DTM, BTCC, Spanish Championship

Varusteita:
Jalopuuratti, korkeussäädettävä
Keskuslukitus
Kello, varoitusvalot (ei toimi)
Sähkölasit edessä (kuskin ei toimi)
Sähkösäätöiset peilit (ei toimi)
Kevytmetallivanteet
Keskikyynärnoja edessä ja takana







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti