Alfa on toiminut kilpailun alkuajan moitteitta, mutta pääsinpä
minäkin sentään tekemään paljon kaipaamiani huoltohommia.
Tilanne sama kuin Kuutiolla eli palaneen polttimon
merkkivalo paukahti palamaan. Tässä vaiheessa täytyy antaa pisteet Kuution
auton hienostuneelle järjestelmälle joka kertoo minkä valon polttimo on
palanut, siis ainakin jos se toimisi oikein.. Pikaisella tarkastelulla
havaitsin, että kuskinpuoleinen parkkipolttimohan se sieltä on palanut. Järjestelmähän
toimii siis moitteitta!
Polttimo pois ja uusi tilalle. Noinhan se yleensä menee. Vaikka
omistankin hyvin kohtuullisenkokoiset räpylät, niin voidaan sanoa, että
parkkipolttimon vaihtoon nekin vaikuttivat liian suurilta. Polttimon vaihtoaukon
olisi ehkä voinut mitoittaa vähän suuremmaksikin, mutta onnistuuhan se
tuostakin lävestä. Uuden polttimon myötä sammui tietenkin ”vikavalokin”.
Kun vauhtiin oli päästy, niin päätin tutustua samalla
toimimattomaan avaimeen. Lähdin liikkeelle niinkin massiivisella huoltotoimella
kuin patterin vaihdolla.
Vanha pois ja uusi tilalle. Tässä ei tarvittu sen
suurempia sadetansseja ja avain toimii jälleen. Aikaa näihin huoltoihin meni
kokonaisuudessaan 0,5 tuntia.
Noi parkkien vaihdot ovat vähän ikäviä. Jos vaihtaisi ledit niin kestäisi paremmin, mutta mittaristossa palaa yhä tuo häiriövalo kun ledit ottaa virtaa vähemmän kuin vaadittu 6W halogeenipolttimo.
VastaaPoistams